.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پذیرایی فوتبالیست‌های رایکا از نماینده تهران
تیم‌های رایکا بابل و ویستاتوربین تهران امروز در ورزشگاه سیمرغ شهر کیاکلا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شمال نیوز، هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، امروز دوشنبه اول آذر با برگزاری ۹ دیدار در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته تیم رایکا بابل از ساعت ۱۴:۱۵ امروز در ورزشگاه سیمرغ شهر کیاکلا میزبان ویستاتوربین تهران است.

پس از برد دلچسب خانگی هفته گذشته ریکا‌های بابلی مقابل آرمان گهر سیرجان، اکنون نوبت قدرت نمایی سربازان پیروز قربانی مقابل ویستاتوربین تهران شده است. رایکا بابل که تا بدین جای فصل، باخت خانگی را تجربه نکرده و اکثر امتیازات خانگی را دشت کرده است، برای کسب سه امتیاز و رسیدن به نیمه بالای جدول می‌جنگد.

رایکا که از بازی‌های قبلی خود ۹ امتیاز کسب کرده و در مکان دهم جدول جای دارد تنها ۵ امتیاز با تیم ملوان بندرانزلی فاصله دارد که با ۱۴ امتیاز در صدر قرار گرفته است.

در مقابل تیم ویستاتوربین تهران با ۸ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و همسایه رایکا در جدول است.

از نکات جالب توجه درخصوص بازی‌های خانگی تیم رایکا، باز نشدن دروازه این تیم در سه دیدار قبلی خانگی آنهاست. جایی که خط دفاعی توانمند بابلی‌ها با درخشش کاپیتان ابراهیم‌پور، مقابل همه رقبا ایستاده‌اند و از قفس توری رایکا حفاظت کرده‌اند.

در آن سو، اما تیمی قرار دارد که اولین سال حضورش در لیگ یک را تجربه می‌کند و با مربی کم و نام و نشانش یعنی میلاد بلادی، قصد دارد تا خودی نشان دهد. ویستاتوربین در هفته گذشته موفق شد با چهار گل، از سد حریف خود یعنی ماشین سازی بگذرد و نشان دهد که تیم دست و پا بسته‌ای نیست. این تیم پایتخت‌نشین که نفرات فراوانی را در بازار نقل و انتقالات جذب کرده، برای اعاده حیثیت به بابل می‌آید و رقیبی جدی برای یاران پیروز قربانی تلقی خواهند شد.

از بازیکنان تیم ویستاتوربین که در تیم رایکا سابقه بازی دارند می‌توان به مهرداد قاسمی‌نژاد، هادی خیری و علی خسرونژاد اشاره کرد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.